Ducati Hypermotard 698 Mono RVE (2024)
- Antal cylindrar
- Gångart
- Antal ventiler per cylinder
- Ventildrivning
- Kylning
- Slagvolym
- Borrning
- Längd
- Maximal effekt
- Varv vid max effekt
- Maximalt vridmoment
- Varv vid max vrid
- Kompressionsförhållande
- Bränslesystem
- Insugsdiameter
- Startsystem
- Typ av koppling
- Drivning
- Typ av växellåda
- Antal växlar
- Finns för A2-körkort
- Ram
- Ramtyp
- Gaffelvinkel
- Försprång
- Framfjädring
- Märke
- Diameter
- Slag
- Justering
- Bakfjädring
- Material
- Stötdämpare
- Upphängning
- Märke
- Längd
- Justering
- Frambroms
- Diameter
- Typ av bromsok
- Aktivering
- Teknologi
- Märke
- Bakbroms
- Diameter
- Bromsok
- Montage
- Hjälpsystem
- Framdäckets bredd
- Framdäckets höjd
- Framdäckets diameter
- Bakdäckets bredd
- Bakdäckets höjd
- Bakdäckets diameter
- Hjulbas
- Sadelhöjd från
- Torrvikt (med ABS)
- Tjänstevikt (med ABS)
- Tankrymd
- Utrustning
Fazit aus der 1000PS Redaktion
Med Hypermotard 698 Mono har Ducati tagit fram en otroligt bra debutmodell! Motorcykeln tar alla de egenskaper som du letar efter i en supermoto med väglag och lyfter dem till en mycket modern och sofistikerad nivå. Du kommer inte att hitta en jämförbar encylindrig motor idag, medan elektronikpaketet avrundar konceptet. Ändå ser den ren, oresonlig och lekfull ut - som en riktig hooligancykel.
Alla uppgifter utan garanti. Skrivfel och fel förbehålls.
Tillbaka till översikten